Thursday, January 13, 2011

SEMINAR 369 UTARA MELETUP


Terima kasih kepada semua rakan kongsi yang disayangi - sudi hadir walau dari jauh. Semoga seminar kali ini akan memberi manfaat kepada kita semua. Terima kasih kepada Sifu 369 - CDM Madon dan CDM Samiah kerana sudi turun jauh ke Utara. Semangatmu kami seru sifu!


Saya berceloteh sedikit!

Memang tak menang tangan nak handle registration ni.

Bersama barisan CDM Hebat yang menjayakan program ini. Luv you lots..


Jumpa lagi nanti! Jangan bimbang, kita akan sentiasa kuatkan barisan. Terima kasih banyak kepada CDM Hebat, CDM Dr Izhan dan CDM Nadina. You both are very superb laaa... Cayalah sama kamu! 

Saya rasa sangat happy buat seminar kali ini. Kepada rakan-rakan, sesiapa yang berminat untuk next seminar, just text me k?

LIPIS, tunggu kami!!!

Adios amigos~

p/s - Hidup kita perlu ada matlamat, ke arah mencapai matlamat, perlu ada ilmu! Carilah ilmu selagi nafas masih ada!

9 comments:

Anonymous said...

Salam Maiza, patutlah nampak happy je skrg ni. All the best!

Eddy said...

All the best CDM!

CDM Maiza | CDM Raffi said...

Alhamdulillah...thanxs Anonymous..for u 2....we must fight!!

CDM Maiza | CDM Raffi said...

Alhamdulillah...thanxs Anonymous..for u 2....we must fight!!

Anonymous said...

kat ambe dok terima kasih pun.

Azlina Aziz said...

Salam CDM. Kalau bukan 369 nak join kat LIPIS boleh ke dak?

CDM Maiza | CDM Raffi said...

Azlina Aziz, sila contack saya ...

CDM Maiza | CDM Raffi said...

Azlina Aziz, sila contack saya ...

CDM Maiza | CDM Raffi said...

Azlina Aziz, sila contack saya ...